SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tok FM i Radio Zet z największym wzrostem wpływów reklamowych. W dół RMF Classic i Eska (Top10)

W okresie od stycznia do sierpnia br. wydatki reklamowe w radiu wzrosły w porównaniu do tego samego okresu ub.r. o 3,7 proc. Największe wzrosty odnotowały w tym okresie Tok FM i Radio Zet. Mniej na reklamach zarobiły z kolei RMF Classic, Eska Poznań i Eska Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Tok FM i Radio Zet z największym wzrostem wpływów reklamowych. W dół RMF Classic i Eska (Top10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
stefan84
Przecież to są kwoty zupełnie z czapy. Klienci na wstępie dostają 90% rabatu. Wystarczy porównać z rocznymi wynikami finansowymi które sami publikujecie.
odpowiedź