SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Chróstny, prezes UOKiK: influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy. Zagrożenie widzimy w tokenach

Z Tomaszem Chróstnym, prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, rozmawiamy o wydanych rekomendacjach oznaczania reklam w social mediach, tokenach, problemach ze streamingiem wydarzeń sportowych i nowych regulacjach ochrony konsumentów.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Chróstny, prezes UOKiK: influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy. Zagrożenie widzimy w tokenach

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian
Państwowe spółki okradają ludzi, a UOKiK siedzi cicho. Paliwo na stacjach Orlenu po 7 zł za litr to na pewno sprawka influencerów...
odpowiedź
User
fenomen
ogladalnosc kurskiego wg gangu olsena
odpowiedź
User
knaga rafalali
"Influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy" ..... czyli do tej pory (i jeszcze wciąż) rżną głupa, że nieświadomie uszczuplali budżet państwa swoimi krzywymi mykami.
odpowiedź