SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Nowakowski: Euro 2012 pomoże TP zmienić się w Orange

- To najlepszy moment na zmianę marki - twierdzą przedstawiciele Orange. Zaangażowanie jako sponsora i partnera technologicznego w organizację Euro 2012 może pomóc w przekonaniu klientów do jednej, połączonej marki Orange. Zgodnie z planem marka TP zniknie z rynku do końca czerwca.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Nowakowski: Euro 2012 pomoże TP zmienić się w Orange

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adonis
nie jesteśmy idiotami - tepsa to tepsa, nie da się tego ukryć zmianą koloru :P
odpowiedź