Topnieje rynek miesięczników podróżniczych. Łączna sprzedaż wszystkich tytułów wynosi już tylko 58 tys. egz.
W listopadzie 2015 r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a zdecydowanie najwięcej stracił „Voyage”.
Dołącz do dyskusji: Topnieje rynek miesięczników podróżniczych. Łączna sprzedaż wszystkich tytułów wynosi już tylko 58 tys. egz.
A nie zapomnij o innych tytułach prasowych, w tym tygodnikach opinii ;)
Merytorycznie - kogo proponujesz na jej miejsce? Czyje nazwisko zapewni wzrost sprzedaży? (długofalowo)
Żeby nie było, mam całkowicie odmienne zdanie - z całym szacunkiem dla wielkości marki NG, w dzisiejszych czasach to nazwisko Martyny przyciąga do tytułu (w większym stopniu niż odwrotnie, bo w kulturze masowej MW wyrobiła już sobie pozycję)