SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Totalizator Sportowy wybrał Instytut Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw

Totalizator Sportowy rozstrzygnął przetarg dotyczący oceny kampanii reklamowych realizowanych przez dom mediowy. Spółka do współpracy wybrała Instytut Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybrał Instytut Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Żaneta
To po co w ogóle dział marketingu w TS??? skoro do robienia reklam mają agencje rekl., do zakupu mediów dom mediowy, a do oceny tych realizacji dom audytowy... Pieniądze wydawane w błoto.
odpowiedź