SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trendy 2021 roku i wyzwania 2022 roku w marketingu politycznym

W cyklu rocznych podsumowań w Wirtualnemedia.pl prezentujemy wypowiedzi ekspertek i ekspertów od marketingu politycznego. O najważniejszych wydarzeniach, sukcesach i porażkach mówią Barbara Krysztofczyk,Monika Kaczmarek-Śliwińska, Bartosz Czupryk i dr Krystian Dudek.

Dołącz do dyskusji: Trendy 2021 roku i wyzwania 2022 roku w marketingu politycznym

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AW
Przedziwny rok. A jak ktos nie zatrzyma pisu to Nowy Ład będzie rozczarowaniem dekady dla milionów osób, a przedsiębiorców szczególnie.
odpowiedź