SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tylko muzyka” straciła 340 tys. widzów, ale Polsat pozostał wiceliderem rynku

10. edycję „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,09 mln osób, o 340 tys. mniej niż śledziło serię show emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 35,16 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” straciła 340 tys. widzów, ale Polsat pozostał wiceliderem rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mikk
ileż można...
ciekawe do której edycji dobiją...
odpowiedź
User
pio
Bardzo dobry program który wygrał ze swoją główną konkurencją czyli tvn.Ta edycja pod względem poziomu była jednak bardzo słaba.Oby następna była lepsza.
odpowiedź
User
Danio
Porownanie ekonomiczne wychodzi temu programowi znacznie lepiej kontra Taniec z gwiazdami ktory uzyskuje lepsza widownie ( bez grupy komercyjnej, gdzie roznica nie jest za duza) i zarabia znacznie lepiej. Co powoduje ze wszystkie oplaty ponoszone przy tym programie sa znikome w porownaniu z tancem wiec mozna powiedzie ze to kura znoszaca zlote jaja. Jednak z konkurencja to przegrywa nie milosiernie. Czas na rewolucyjne zmiany studia i formuly!!!
odpowiedź