SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„U nas to Rutyna” w nowej kampanii Rutinoscorbinu

GlaxoSmithKline ruszył z nową kampanią reklamową środka na przeziębienia Rutinoscorbin. Za realizację działań pod hasłem „U nas to Rutyna” odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi Interactive Solutions oraz Mediacom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: „U nas to Rutyna” w nowej kampanii Rutinoscorbinu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kentina
Nie dajcie się nabierać, dziennie przez rok należy żryć 12 pastylek, a efekt nijaki. To zwykła rutyna, która ma za zadanie uszczelnić naczynia krwionośne. I tyle..............!
odpowiedź
User
Marian
Wręczanie komukolwiek a w szczególności dzieciom tabletek do połknięcia na sucho, jest nieprzemyślaną zachętą do działań wbrew zdrowiu. Nadto nadużywanie Rutinoscorbinu, co dowiedziono, prowadzi do kamicy nerkowej. Reklamy suplementów powinny być oceniane przez kompetentne grono przed puszczeniem na antenę.

odpowiedź