SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

VeloBank po rebrandingu promuje się jako "bank pozytywnych wartości"

VeloBank (dawny Getin Noble Bank) wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest "Świat bardziej Velo". 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa VeloBanku.

Dołącz do dyskusji: VeloBank po rebrandingu promuje się jako "bank pozytywnych wartości"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bison616
Bank i wyższe wartości. No, poziom obłudy jak łysego z fify
odpowiedź
User
x
Dla całości obrazu dodajmy do tego postać biznesmena, który stoi za tym przedsięwzięciem - i już mamy klarowny obraz wartości. Oczywiście pozytywnych! ;)
odpowiedź
User
Dzidek
Logo to chyba sam prezes w Paincie stworzył
odpowiedź