SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W branży reklamowej mamy do czynienia z rynkiem pracownika (opinie)

W obecnym okresie w branży reklamowej na pewno mamy do czynienia z rynkiem pracownika. Wynika to przede wszystkim z rosnącego zapotrzebowania na wysokiej klasy specjalistów z zakresu  komunikacji digital. Wciąż mamy też problem z dopasowaniem oczekiwań finansowych do umiejętności - raport nt. wynagrodzeń w branży reklamowej komentują dla Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska i Michał Skup.

Dołącz do dyskusji: W branży reklamowej mamy do czynienia z rynkiem pracownika (opinie)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ekonomia, glupcze
Popyt warunkowany podażą? Ciekawe
odpowiedź