SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W kwietniu wydatki reklamowe spadły o jedną trzecią, ale Plus i Orlen podwoiły budżety (TOP10)

Wydatki na reklamę w mediach pozainternetowych w kwietniu br. były o 30 proc. niższe niż przed rokiem. To skutek pandemii koronawirusa. Kina nie miały w tym miesiącu żadnych wpływów, a spadki przychodów pozostałych mediów były dwucyfrowe. Mimo pandemii Polkomtel i PKN Orlen zwiększyły nakłady na reklamę w skali roku o ponad 100 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: W kwietniu wydatki reklamowe spadły o jedną trzecią, ale Plus i Orlen podwoiły budżety (TOP10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mądrala
Polkomtel nie zwiększył wydatków, tylko Polsat pchał do bólu reklamy Plusa w bloki upuszczone przez gotówkowych reklamodawców. Tak samo Player na TVN.
odpowiedź