SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W programach lojalnościowych najbardziej zależy nam na gotówce

Polskim konsumentom korzystającym z programów lojalnościowych najbardziej zależy na gotówce, czy to w postaci rabatu, zniżki czy bonu na zakupy. W ciągu ostatniego roku widać niewielki wzrost odsetka osób aktywnych w programach. Jednocześnie uczestnicy programów lojalnościowych przyznają, że ich lojalność w stosunku do marki, z której programu korzystają, ma głównie charakter transakcyjny - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Dołącz do dyskusji: W programach lojalnościowych najbardziej zależy nam na gotówce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl