SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kerfuś wraca do Carrefoura w nowym programie lojalnościowym

Sieć sklepów Carrefour wprowadza nowy program lojalnościowych dla swoich klientów. Jego głównym bohaterem jest Kerfuś, robot który wiele miesięcy temu pojawił się w sklepach sieci i spotkał się z dużą popularnością wśród klientów.

Nowy program lojalnościowy Carrefoura został wprowadzony pod nazwą "Przytul Kerfusia”. 

Akcja skierowana jest do najmłodszych, ale też do młodzieży, dla której Kerfuś stał się elementem popkultury. Klienci zyskują możliwość nabycia kerfusiowych pluszaków za połowę ceny, już przy pierwszych zakupach. Wśród nich jest m.in Kerfusiowa MasKotka czyli KotoParówa — zabawka znana z TikToka (dostępna również w wersji MasKota XXL).

MasKota XXL to zabawna kocia poduszka w kształcie długiej parówki. Z kolei WorKotek to pojemna torba-plecak z motywem Kerfusia, z regulowanymi szelkami. Jest wygodny i trwały, a także łatwy do utrzymania w czystości. Kotui to piórnik z uśmiechniętą miną Kerfusia, który pomieści wszystkie drobiazgi i najważniejsze przybory szkolne.

Wystarczą zakupy za 50 zł

Nowa oferta to okazja, by zdobyć gadżety popularnego Kerfusia – robotycznej maskotki Carrefour – za połowę ceny. Zasada jest prosta: wystarczy zrobić dowolne zakupy za min. 50 zł.

Jak podaje Carrefour, Kerfuś cały czas podbija serca swoich fanów, którzy śledzą jego tournee,  przychodzą na spotkania, a w mediach społecznościowych obserwują jego konta oraz tworzą z nim własne historie. Jako influencer, dzięki zabawnym memom, filmikom i zdjęciom, osiąga milionowe zasięgi w popularnych serwisach, takich jak TikTok, Twitter czy Instagram.

- Cieszymy się, że możemy  spełnić  oczekiwania fanów i teraz każdy klient Carrefour może mieć swojego idola we własnym domu. I nie jest to ostatnia niespodzianka, jaką szykuje Kerfuś dla swoich miłośników w najbliższym czasie — mówi Sylwester Mroczek, manager działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska.

Kerfuś też idzie do szkoły

W ramach akcji Carrefour przygotował dla klientów także promocję na wszystkie bluzy i koszulki z motywem Kerfusia dostępne w ramach Kerfuś Official Store, które również będzie można kupić za połowę ceny przy zakupach za min. 50 zł.

Pod marką Kerfuś dostępne są również w sprzedaży artykuły szkolne, takie jak m.in. bloki, teczki, worki na buty oraz piórniki.

Akcja “Przytul Kerfusia” trwa do 31 października lub do wyczerpania zapasów. Oferta dotyczy sklepów stacjonarnych. Rabat zostanie naliczony przy kasie. Na jednym paragonie może być jeden wybrany produkt objęty promocją.

Kerfuś to interaktywny robot, czyli BellaBot z wyrazem twarzy i odgłosami kota. W wybranych sklepach Carrefour pojawił się jesienią ub. i  promował produkty PepsiCo

Dołącz do dyskusji: Kerfuś wraca do Carrefoura w nowym programie lojalnościowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl