SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W reklamie marki Domestos po raz pierwszy kobiecy głos

Pod hasłem „Domestos. Nie do zatrzymania” ruszyła regionalna kampania promująca nowe kostki toaletowe Domestos Aroma Lux (Unilever Polska). Całościowy koncept dla marki przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Po raz pierwszy w spotach wykorzystano kobiecy głos.

Dołącz do dyskusji: W reklamie marki Domestos po raz pierwszy kobiecy głos

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
o
najświeższy powiew dżender ekłolity WASHINGU
PRowiec płakał jak wysyłał
odpowiedź
User
Fik
Fascynujący news
odpowiedź
User
Xyz
Niech przywrócą reklamy z bakteriami.
odpowiedź