SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W reklamie mobilnej najskuteczniejsze duże formaty i wiele produktów na jednym banerze

Biorąc pod uwagę skuteczność reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych, na potencjalnych klientów najlepiej działają duże formaty i większa liczba produktów na jednym banerze - wynika z analizy RTB House.

Dołącz do dyskusji: W reklamie mobilnej najskuteczniejsze duże formaty i wiele produktów na jednym banerze

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zen
Od kiedy tata klikalnosc nazywa sie skutecznoscia ? Male ekrany telefonow toi czesciej sie myla uzytkownicy i czesciej klikaja.
odpowiedź