SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Walka Google przeciw stronom z agresywnymi reklamami: ukłon w stronę internautów, ale i dbanie o własne interesy (opinie)

Google obawia się spadku oceny jakości sugerowanych stron i ograniczenia wynikającego z ilości odrzuceń. Jest to znaczna przeszkoda dla wyszukiwarki mobile, co uderza w portfel giganta. Dlatego też zaproponowane przez Google rozwiązanie to korzystna zmiana, mająca na celu zachowanie higieny oraz wysokiego powiązania treści szukanej i zastanej na stronie wybranej z poziomu wyszukiwarki - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamy internetowej.

Dołącz do dyskusji: Walka Google przeciw stronom z agresywnymi reklamami: ukłon w stronę internautów, ale i dbanie o własne interesy (opinie)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anonim
Google Adsense sam dostarcza reklamy fullscreen na mobile. Pewnie te obostrzenia nie będą dotyczyć "ich" fullscreenów.
odpowiedź
User
Pizzo
Chętni przeczytał bym całość, niestety, jedyne języki jakimi się biegle posługuję to polski i angielski a powyższy artykuł nie wydaje się być napisanym w żadnym z nich.
odpowiedź
User
Brawo Google!!!
WPa Łonet Interia i inne gagadki już trzęsą tyłkami bo walnięcie czytelnikom pełnoekranowymi banera to ich ukochaną forma reklamy na mobile ostatnim czasy.
odpowiedź