SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wavemaker: 15 proc. wypełnienie reklamami serwisów VOD nadawców

Serwisy VOD należące do największych nadawców miały w lutym i pierwszej połowie marca br. średnio 15 proc. wypełnienie reklamami - wynika z analizy domu mediowego Wavemaker i GroupM. Clutter w VOD był więc już bliski, a w Playerze nawet wyższy niż wypełnienie reklamami głównych stacji komercyjnych.

Dołącz do dyskusji: Wavemaker: 15 proc. wypełnienie reklamami serwisów VOD nadawców

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cyrano
- W niektórych kategoriach budżety topnieją, a ich spadków nie równoważą obecnie wzrosty innych. Zasoby serwisów, w związku z ich popularnością, naturalnie rosną, a w efekcie clutter w playerach powinien się obniżyć. Oznacza to więc nawet poprawienie jakości tego kanału dla marketerów - komentuje Agnieszka Lizon, digital trading director w GroupM

Matko Bosko, kto tym ludziom daje pracę?
odpowiedź