SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wavemaker: dzieci oglądają dłużej tv, nie ubyło reklam w tv. Aflofarm na czele, najwięcej reklam żywności

Z raportu opracowanego przez Wavemaker (GroupM) wynika, że odkąd dzieci - w związku z epidemią COVID-19 - nie chodzą do szkoły, dłużej oglądają telewizję. Wzrosła też liczba użytkowników VOD. Niektórzy reklamodawcy tv zmniejszyli wydatki na reklamę (Aflofarm, Lidl), a inni je zwiększyli (USP, Polpharma). W ciągu dwóch pierwszych tygodni marca nie zmalało wypełnienie bloków reklamowych w telewizjach.

Dołącz do dyskusji: Wavemaker: dzieci oglądają dłużej tv, nie ubyło reklam w tv. Aflofarm na czele, najwięcej reklam żywności

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl