SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wpływy LPP z e-commerce 47 proc. w górę. Stanowią już 10,5 proc. łącznych przychodów

W I kwartale br. przychody firmy LPP ze sprzedaży internetowej wyniosły 192,2 mln zł, o 46,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Najważniejszą marką producenta, pod względem przychodów i liczby sklepów, pozostaje Reserved.

Dołącz do dyskusji: Wpływy LPP z e-commerce 47 proc. w górę. Stanowią już 10,5 proc. łącznych przychodów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
max
I dobrze, polskie marki odzieżowe jak widać są doceniane też poza Polską.
odpowiedź
User
tokmeczek
Wszystkie wzmożone inwestycje się z czasem wyrównają, najważniejsze dla spółki że przychody rosną i rosnąć będą bo coraz więcej salonów zagranicą powstaje.
odpowiedź
User
Maya
Kluczem do sukcesu spółki było wejście w gałąź ecommerce, wygoda i komfort zakupów w Reserved jest teraz na bardzo wysokim poziomie.
odpowiedź