SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wraz z rosnącymi cenami spada przywiązanie do marek

Konsumenci najbardziej przywiązują się do marek słonych przekąsek, kosmetyków i alkoholu. Znacznie mniejsze znaczenie odgrywają marki pozostałych produktów spożywczych, zwłaszcza tłuszczy i produktów sypkich - wynika z raportu Ranking Popularności Marek FMCG 2022 od Listonic.

Dołącz do dyskusji: Wraz z rosnącymi cenami spada przywiązanie do marek

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dlg
Czyli budżety reklamowe zostaną zweryfikowane. Skoro marka nie jest wartością samą w sobie, po co reklamować? Konsument bardziej będzie kierował się ceną. Przynajmniej przy niektórych produktach. Smutne.
odpowiedź
User
Gość
Ja dawno temu zrezygnowałem z "ulubionego" firmowego produktu bo ... wage zmniejszyli.
odpowiedź