SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie pisma młodzieżowe ze spadkiem sprzedaży. „Bravo” liderem

W listopadzie 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem magazyn „Bravo”. Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Fun Club”, który wyprzedził „Bravo Girl”.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma młodzieżowe ze spadkiem sprzedaży. „Bravo” liderem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wew
jakim trzeba być debilem żeby czytać bravo ???
odpowiedź
User
Kto wykańcza dziennikarstwo?
Czyżby polska młodzież zmądrzała i nie chce wydawać kasi na taki szjas?
odpowiedź
User
:P
Odezwali sie czytajacy na kielku Financial Timesa. :)

No i nie wiem czy nie chca wydawac Kasi :P

Ogolnie mlodziez coraz mniej i coraz mniej chetnie czyta. I nie mowcie, ze "czytaja w necie", bo przelecenie wzrokiem po paru newsach - i to zwykle bez zrozumienia - to naprawde nie jest czytanie. Dzieciaki przestaja ROZUMIEC czytany tekst. I to jest problem.
odpowiedź