SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Właściwy adres ma znaczenie” w reklamach Wyborcza.pl

We wtorek, 1 czerwca ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej serwisu Wyborcza.pl (Agora). Tym razem, zgodnie z hasłem „Właściwy adres ma znaczenie”, skupiona jest wokół adresu internetowego, pod którym można znaleźć sprawdzone wartościowe treści.

Dołącz do dyskusji: „Właściwy adres ma znaczenie” w reklamach Wyborcza.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dude
Kurła, naprawdę. Codziennie mijam te bilbordy i jeśli to jest wszystko na co stać Wyborczą to powinni wywalić cały swój dział marketingu i reklamy. To jakaś amatorszczyzna robiona przez darmowych stażystów do wykonania przez jedno popołudnie.
odpowiedź