SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IGRZ: w 2016 roku wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 4,5 proc. do 492,6 mln zł

Łączna wielkość sprzedaży w segmencie reklamy out of home, na którą składają się reklama zewnętrzna, tranzytowa i DOOH wyniosła w 2016 roku 492,6 mln zł - wynika z analizy Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.

Dołącz do dyskusji: IGRZ: w 2016 roku wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 4,5 proc. do 492,6 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl