SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wydatki reklamowe 5,6 proc. w górę. Radio z największym wzrostem - w dół telewizja, gazety i outdoor

W lutym br. cennikowe nakłady reklamowe w mediach pozinternetowych były o 5,6 proc. większe niż rok wcześniej. Największy wzrost nastąpił w radiu, spadki zanotowały natomiast telewizja, gazety i outdoor.

Dołącz do dyskusji: Wydatki reklamowe 5,6 proc. w górę. Radio z największym wzrostem - w dół telewizja, gazety i outdoor

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mam pytanie
kiedy wreszcie przestaniecie publikować oderwane od rzeczywistości dane Kantara? to jak czytanie faktoidu
odpowiedź