SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aflofarm, USP Zdrowie i Neonet zmniejszyły nakłady reklamowe. Mocno w górę Media Expert, Euro-Net i Ferrero (Top 10)

Wpływy reklamowe mediów wzrosły w 2021 roku cennikowo wobec 2020 roku o blisko 10 proc. Najwięcej na reklamę wydał Aflofarm Farmacja Polska. O ok. jedną trzecią wzrosły wydatki reklamowe takich firm, jak Terg, Euro-Net Warszawa i Ferrero Polska. Swoje budżety zredukowały z kolei USP Zdrowie, Jeronimo Martins Polska (Biedronka) i Neonet Wrocław.

Dołącz do dyskusji: Aflofarm, USP Zdrowie i Neonet zmniejszyły nakłady reklamowe. Mocno w górę Media Expert, Euro-Net i Ferrero (Top 10)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dlg
Świetnie. Więcej reklam z Cleo.
odpowiedź
User
mike
Stop reklamą Rozdôpanów, Sra|utanów i Kútaspirazo|i
odpowiedź
User
radioman
słuchałem raz TokFMu i w jednym paśmie reklamowym właściwe wyłącznie produkty Aflofarmu, więc nie wiem czy zmniejszyły
odpowiedź