SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Z miłości do świeżości” w kampanii supermarketów Piotr i Paweł

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci supermarketów Piotr i Paweł. Akcję pod hasłem „Z miłości do świeżości” przygotowała agencja Fresh Studio.

Dołącz do dyskusji: „Z miłości do świeżości” w kampanii supermarketów Piotr i Paweł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asdf
Piotr i Paweł sprzedaje najobrzydliwszą cebulę i ziemniaki jakie można dostać w sklepach w ogóle (w galerii malta w Poznaniu np.). Adekwatna kampania reklamowa ;-]
odpowiedź
User
stały klient z koniecznosci
jaka świeżość? warzywa i owoce w piotrze i pawle są tak obrzydliwe że fuuuuu! kupil pan kiedys tam dobre ziemniaki? co nie są czarne w środku? albo cebule, co nie była zgniła i śmierdząca w srodku! wstydziliby sie takie hasło reklamowe ludziom wciskac! dawno juz mineły dni swietnej obsługi i jakosci produktow w pip ;/
odpowiedź
User
giovanna
zgadzam się - ziemniaki od wielu lat to jakas odmiana pastewna, na pewno nie jadalna...
A truskawki, też już tradycyjnie, choć wyglądają świeżo, to "pachną" obornikiem, albo innym naturalnym nawozem...brrr
Najlepiej przechowywać na balkonie, żeby nie nasmrodzić sobie w kuchni.
(PiP Promienista Poznań)
odpowiedź