SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blogerzy kulinarni reklamują sklepy Piotr i Paweł (wideo)

Sieć sklepów Piotr i Paweł zaczęła roczną kampanię reklamową z udziałem autorów blogów kulinarnych Crust and Dust, Kuchenne Szaleństwa oraz Tomek Woźniak Gotuje. Za koncepcję i realizację akcji odpowiada agencja IT Company.

W kampanii z udziałem blogerów sieć Piotr i Paweł reklamuje różnorodne dania, które można kupić (ewentualnie ich składniki) w tych sklepach. Pierwsza odsłona, prowadzona w zeszłym tygodniu, promowała kuchnię meksykańską, a w kolejnych, cotygodniowych etapach będą prezentowane potrawy z różnych stron świata.

W akcji biorą udział twórcy trzech popularnych blogów kulinarnych: Magda i Adam Gendźwiłłowie (Crust and Dust), Tomek Woźniak (Tomek Woźniak Gotuje) oraz Dorota Indycka (Kuchenne Szaleństwa). Co miesiąc będą oni prezentować nowe wideo przepisy dostępne w serwisie atelier.piotripawel.pl oraz na youtube’owym kanale Piotra i Pawła.

Ponadto kampania obejmuje inne serwisy internetowe (m.in. społecznościowe), a także radio, przy czym w spotach radiowych nie występują już blogerzy. Cała akcja jest zaplanowana na rok.

Za koncepcję, kreację i realizację działań odpowiada agencja IT Company. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się też dział marketingu Piotra i Pawła.

Przypomnijmy, że od półtora roku sklepy Lidl reklamują kucharze Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, w cotygodniowych odsłonach prezentując nowe przepisy kulinarne. W listopadzie ub.r. ukazała się nawet książka z ich recepturami z tej kampanii (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Blogerzy kulinarni reklamują sklepy Piotr i Paweł (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Camillos
Reklama łudząco podobna do tych z Lidla....żenujące....a poza tym Piotr i Paweł to najdroższy sklep jaki widziałem.
0 0
odpowiedź
User
co za śmieszny kraj
Tutaj najważniejsze jest nie mieć pomysłów tylko kopiować innych. Pomysł dokładnie zerżnięty a już ta zabawa z "blogerami" to kompletny szajs. W Polsce od roku najwazniejsze to mieć blogera. Nieważne, że zasięg takiego frajera jest mniejszy niż gdyby postawili dziewczynę z ulotkami przy metrze albo zaplanowali media uwzględniając co czytają ich klienci a nie wywalając dziesiątki tysięcy na Wybiórczą czy TVN.
Ostatnio w czasie imprezy pogoniłem słynną blogereczkę modową, która nie potrafiła sklecić 5 zdań a chciała ode mnie kilka tysięcy złotych. Piotr i Paweł i blogerzy - BUHAHA. Zjeby bez pomysłu z projektem dla zadufanych "blogerów" - każdy kto nic nie potrafi zostaje blogerem.
0 0
odpowiedź
User
vbn
RZYGAM już tymi blogerami w reklamach. HEJ AGENCJE reklamowe odkryjcie już, że blogerzy i Vlogerzy są PASSE!!!

Od dziś NIE kupuję w PiP !!!!!!!!!!!!!
0 0
odpowiedź