Monika Rutkowska jest od 15 maja br. starszym specjalistą ds.komunikacji operatora kablowego Aster. Zastąpiła na tym stanowiskuMagdalenę Sikorską, która pożegnała się z firmą.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Inga
Kochani,
Ponad dwa lata temu zawarłem umowę z firmą Aster na pełen pakiet ich usług. Umowa została rozwiązana po zakończeniu promocji, czyli kilka dni temu, co pisemnie potwierdziła firma Aster. Ponieważ po porównaniu aktualnej oferty usług firm dostępnych w mojej lokalizacji doszedłem do wniosku, iż bardziej atrakcyjny będzie pakiet usług oferowanych przez konkurencję (UPC), umówiłem wizytę technika UPC w celu przeprowadzenia podłączenia do sieci UPC (zależalo mi szczególnie ma pakiecie rozmów non-stop i internecie). Ku memu zdziwieniu przybyły na miejsce technik UPC usiłujący dokonać podłączenia stwierdził, iż nie jest to możliwe gdyż kabel sygnałowy prowadzący do mojego mieszkania mimo zakończenia umwy z ASTER nie został wypięty z instalacji Aster (koniec kabla fizycznie uwieziony w ich zamkniętej skrzynce) i tym samym mimo, iż Aster nie dostarcza mi obecnie żadnych usług, skutecznie blokuje dostęp do usług konkurencji. Sprawę zgłosiłem na infolinii Aster i ich pracownik ma wspomniany kabel wypiąć po weekendzie (a co się będzie aster spieszył, skoro inetresują mnie usługi konkurencji). Do czasu podłączenia usług UPC zmuszony jestem siegnąć po komórkę (nie bez powodu zainteresowal mnie pakiet rozmowy non-stop) i już widzę, że będzie to kosztowało parę set złotych bo jak na złość muszę podzwonić trochę za granicę w związku z wykonywanymi zleceniami. Na koniec tej przydługiej opowieści kilka pytań: Czy opisane działanie firmy Aster jest praktyką? Jak walczyć z bylejakością operatora telewizji kablowej Aster skutkującą jak w opisanym przypadku, blokowaniem byłym abonentom dostępu do usług konkurencji?
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Dołącz do dyskusji: Z UPC Polska do Aster
Ponad dwa lata temu zawarłem umowę z firmą Aster na pełen pakiet ich usług.
Umowa została rozwiązana po zakończeniu promocji, czyli kilka dni temu, co pisemnie potwierdziła firma Aster.
Ponieważ po porównaniu aktualnej oferty usług firm dostępnych w mojej lokalizacji doszedłem do wniosku, iż bardziej atrakcyjny będzie pakiet usług oferowanych przez konkurencję (UPC), umówiłem wizytę technika UPC w celu przeprowadzenia podłączenia do sieci UPC (zależalo mi szczególnie ma pakiecie rozmów non-stop i internecie).
Ku memu zdziwieniu przybyły na miejsce technik UPC usiłujący dokonać podłączenia stwierdził, iż nie jest to możliwe gdyż kabel sygnałowy prowadzący do mojego mieszkania mimo zakończenia umwy z ASTER nie został wypięty z instalacji Aster (koniec kabla fizycznie uwieziony w ich zamkniętej skrzynce) i tym samym mimo, iż Aster nie dostarcza mi obecnie żadnych usług, skutecznie blokuje dostęp do usług konkurencji.
Sprawę zgłosiłem na infolinii Aster i ich pracownik ma wspomniany kabel wypiąć po weekendzie (a co się będzie aster spieszył, skoro inetresują mnie usługi konkurencji). Do czasu podłączenia usług UPC zmuszony jestem siegnąć po komórkę (nie bez powodu zainteresowal mnie pakiet rozmowy non-stop) i już widzę, że będzie to kosztowało parę set złotych bo jak na złość muszę podzwonić trochę za granicę w związku z wykonywanymi zleceniami.
Na koniec tej przydługiej opowieści kilka pytań:
Czy opisane działanie firmy Aster jest praktyką?
Jak walczyć z bylejakością operatora telewizji kablowej Aster skutkującą jak w opisanym przypadku, blokowaniem byłym abonentom dostępu do usług konkurencji?