SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zawsze Wprost” - nowa ofensywa reklamowa tygodnika Tomasza Lisa

Pod hasłem „Zawsze Wprost” startuje nowa kampania reklamowa tygodnika „Wprost”. Akcję przygotowały spółki należące do wydającej go Platformy Mediowej Point Group.

Dołącz do dyskusji: „Zawsze Wprost” - nowa ofensywa reklamowa tygodnika Tomasza Lisa

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Kupuję "Wprost"od czasu, gdy naczelnym jest Tomasz Lis, bo jest to ciekawy tygodnik z dobrym dziennikarstwem. Z wyjątkiem Wojciecha Cieśli.
odpowiedź
User
kol
Peowski syf, LIs tylko kasę ładuje a nakład dziś to ułamek tego co jeszcze 2-3 lata temu.
odpowiedź
User
bulba
Co tydzien ten sam tekst. Co tydzien ta sama pustka. Wtorny tygodnik powinienzmienic nazwe na POD-POLITYKA
odpowiedź