SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zawsze Wprost” - nowa ofensywa reklamowa tygodnika Tomasza Lisa

Pod hasłem „Zawsze Wprost” startuje nowa kampania reklamowa tygodnika „Wprost”. Akcję przygotowały spółki należące do wydającej go Platformy Mediowej Point Group.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa „Wprost” opiera się na okładkach ostatnich wydań tego tygodnika oraz cytatów z opublikowanych w nich wywiadów. Celem akcji, przebiegającej pod hasłem „Zawsze Wprost”, jest pokazanie zmian, jakie przez ostatnie miesiące przechodził ten magazyn pod nowym kierownictwem. Przypomnijmy, że wydająca „Wprost” od połowy br. Platforma Mediowa Point Group reklamowała zmodyfikowany wizerunek pisma już w momencie jego relaunchu (więcej na ten temat).


 

Obecna kampania rozpoczęła się już w prasie („Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Polska The Times”) i internecie (Onet.pl, Interia.pl, MySpace, serwisy należące do PMPG), a obejmie również telewizję (stacje ogólnopolskie), radio (Radio ZET, RMF FM, Radio PIN), kina (sieci Multikino i Cinema City), punkty usługowe (ekrany LCD w sieciach McDonald’s TV i Deutsche Bank TV) oraz outdoor (airwalle).

Kampanię – zaplanowaną na sześć tygodni – przygotowały firmy należące do Platformy Mediowej Point Group. I tak kreacją zajęła się BTL Point Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają Media Point Group i OOH Point Group.

Dołącz do dyskusji: „Zawsze Wprost” - nowa ofensywa reklamowa tygodnika Tomasza Lisa

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Kupuję "Wprost"od czasu, gdy naczelnym jest Tomasz Lis, bo jest to ciekawy tygodnik z dobrym dziennikarstwem. Z wyjątkiem Wojciecha Cieśli.
0 0
odpowiedź
User
kol
Peowski syf, LIs tylko kasę ładuje a nakład dziś to ułamek tego co jeszcze 2-3 lata temu.
0 0
odpowiedź
User
bulba
Co tydzien ten sam tekst. Co tydzien ta sama pustka. Wtorny tygodnik powinienzmienic nazwe na POD-POLITYKA
0 0
odpowiedź