SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Danone rewiduje medialne zobowiązania

Grupa Danone rozpoczęła przegląd swoich globalnych zobowiązań medialnych.

Francuski koncern spożywczy na promocję w mediach przeznacza około 500 milionów dolarów rocznie.

Amerykański budżet medialny firmy obsługiwany jest aktualnie przez dom mediowy MPG, który według źródeł bierze udział w przeglądzie, a do rywalizacji z nim staną m.in. Carat i Mediaedge:cia. Z danych firmy badawczej TNS wynika, że w ubiegłym roku Danone wydał na reklamy za oceanem 140 milionów dolarów.

Ostatni raz koncern rewidował swoje zobowiązania medialne w latach 2005 i 2006. Wówczas wybierał on agencje oddzielnie na każdym z rynków i teraz ma zastosować podobną strategię.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: Danone rewiduje medialne zobowiązania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl