SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dlaczego Kurnik.pl zrobił media w 'bambuko'?

Marke Futrega wyjaśnia sytuację z tajemniczą aukcją, na której znalazł się należący do niego serwis Kurnik.pl. Allegro.pl zapowiada, że przyjrzy się sprawie.

Właściciel serwisu z grami on-line Kurnik.pl wyjaśnił wczoraj na blogu budzącą w ostatnich dniach wiele emocji aukcję.

- Kurnik został "wystawiony na aukcję". Nikt nie potraktowałby jej poważnie, ale jak w "poważnych" mediach podali, że "Kurnik na sprzedaż", to musi być prawda. I udało się. Inne media dały się zrobić w bambuko. O Kurniku było głośno na całą Polskę - napisał Futrega.

Czemu postanowił zrobić media w "bambuko"? - To był spontan, kpina z tych publikacji w TVN, Wprost, Newsweeku, że Kurnik jest na sprzedaż za 10 mln zł (na tyle serwis na początku tygodnia został wyceniony przez "Puls Biznesu" - red.) - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Futrega.

Serwis Allego.pl, na którym do tej farsy doszło zastrzega, że nie wiedział o prawdziwych zamiarach wystawiającego na sprzedaż serwis z grami. Nie podjęto jednak jeszcze decyzji jak tę sprawę rozwiązać i czy ewentualnie "żartownisia" ukarać. - Nasz serwis nie służy do tego typu zabaw. Mamy poczucie humoru i z miłą chęcią oglądamy aukcje, które są zrobione z pomysłem i dowcipem. Ale tego typu pomysły uważamy za mało atrakcyjne - mówi nam Patryk Tryzubiak, PR Manager Grupa Allegro.

Futrega wystawił swój serwis na aukcje po publikacji w "Pulsie Biznesu" materiału z informacją, że szuka dla Kurnik.pl inwestora po wycofaniu się ze współpracy Grupy o2.pl. Kiedy internauci podbili cenę do kilkuset milionów złotych, wystawiający zakończył - bez rozstrzygnięcia - aukcję.

Dołącz do dyskusji: Dlaczego Kurnik.pl zrobił media w 'bambuko'?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl