Electronic Arts szuka w przetargu agencji do globalnej obsługi mediowej
Firma Electronic Arts, producent takich gier, jak m.in. FIFA, Madden NFL i The Sims rozpoczęła przetarg, w którym wybierze dom mediowy do obsługi jej globalnego budżetu mediowego.
![](https://oldstatic.wirtualnemedia.pl/media/top/electronic-arts-555.jpg)
Firma od pewnego czasu większość działań mediowych realizuje we własnym zakresie. Teraz zdecydowała, że chce pozyskać zewnętrznego partnera, który będzie ją w procesach związanych ze strategią mediową oraz planowaniem i zakupem mediów wspierać.
Wewnętrzny zespół Electronic Arts ma w dalszym ciągu wewnętrznie i we własnym zakresie zajmować się kwestiami cyfrowymi, takimi jak SEO, SEM, social media, programmatic. Wybrana w obecnym przetargu agencja ma odpowiadać m.in. za planowanie i zakup mediów tradycyjnych oraz out of home. Strategia i planowanie będą nadal prowadzone wewnętrznie.
Obecnie Electronic Arts współpracuje z domem mediowym Starcom należącym do Publicis Groupe. Agencja ma uczestniczyć w przetargu.
Według szacunków z firmy R3, Electronic Arts wydaje rocznie około 80 mln dolarów w mediach na świecie.
Dołącz do dyskusji: Electronic Arts szuka w przetargu agencji do globalnej obsługi mediowej