SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Filip Weichert i Andrzej Ryk: z Bonnier Business Polska do Grupy Interia.pl

Filip Weichert i Andrzej Ryk, wcześniej związani z Bonnier Business Polska i Gremi Busniess Communication, dołączyli do zespołu marketingu i sprzedaży Grupy Interia.pl. Ryk pracował już w niej w latach 2012-2014.

Filip WeichertFilip Weichert

Filip Weichert w Grupie Interia.pl został dyrektorem sprzedaży produktu biznesowego. Do jego głównych zadań należy rozwój oferty produktowej portalu Interia.pl w segmencie biznesowym oraz przygotowanie strategii jej sprzedaży.

Poprzednio Weichert był commercial directorem w Bonnier Business Polska. Wcześniej pracował m.in. w Gremi Busniess Communication.

Z kolei Andrzej Ryk będzie współodpowiedzialny za tworzenie oferty produktowej Interii w segmencie biznesowym. Wcześniej pracował m.in. jako digital director w Bonnier Business Polska, dyrektor marketingu w Gremi Business Communication oraz na różnych stanowiskach w Presspublice. Był też już związany z Grupą Interia.pl: w latach 2012-2012 pełnił w niej funkcję dyrektora marketingu i PR.

We wrześniu br. strony Grupy Interia.pl zanotowały 14,51 mln użytkowników i 1,39 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Dołącz do dyskusji: Filip Weichert i Andrzej Ryk: z Bonnier Business Polska do Grupy Interia.pl

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znajoma
Filip, trzymam kciuki. Powodzenia!
odpowiedź
User
kolezanka
to kto mi teraz będzie serenady śpiewał
odpowiedź
User
przyjaciółka
Brawo Filip!
odpowiedź