SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fresz reklamuje się jako 'zaskakująco orzeźwiający' (wideo)

Pod hasłem "Zaskakująco orzeźwiający" rusza kolejna odsłonakampanii reklamowej napoju Fresz. Akcja jest prowadzona wtelewizji.

Startująca właśnie odsłona kampanii reklamowej Fresz w zabawnysposób pokazuje, jak mocno orzeźwiający jest to napój. 15-sekundowyspot wykorzystywany w akcji jest utrzymany w lekkim, młodzieżowymstylu. Przekaz pod hasłem "Zaskakująco orzeźwiający" promuje przedewszystkim jabłkowo-miętowy smak, który wraz z dwoma innymiwariantami dołączył w obecnym sezonie letnim do oferty marki.





Akcja jest prowadzona w telewizji, obejmując m.in. TVP, TVN,Polsat, 4Fun i Discovery. Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Fresz reklamuje się jako 'zaskakująco orzeźwiający' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl