SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Historia Thomasa Burberry reklamuje świątecznie stworzoną przez niego markę (wideo)

Nowy spot reklamujący na nadchodzące święta Bożego Narodzenia luksusową brytyjską markę Burberry opowiada historię jej założyciela w sposób przypominający rozmachem pełnometrażowy film. Na ekranie pojawiają się między innymi Sienna Miller, Lily James, Dominic West i Domhnall Gleeson.

Przygotowana przez wewnętrzny zespół kreatywny firmy Burberry reklama przypomina raczej zwiastun fabularnego filmu niż klasyczny spot promujący markę.

W ciągu 3,5 minuty pokazano w dynamicznych ujęciach historię założenia przez Thomasa Burberry jego firmy oraz losy małżeństwa głównego bohatera.

W spocie są wątki związane z projektowaniem przez Burberry ubrań dla brytyjskich żołnierzy w czasie I wojny światowej, wykorzystania nowatorskich materiałów marki przez polarnika Ernesta Shackletona czy Betty Kirby-Green, która w 1937 r. dokonała pionierskiego przelotu samolotem z Anglii do Cape Town.

Nakręcone z rozmachem ujęcia i dobrze dobrana do nich muzyka tworzą wciągającą dla widza całość, na ekranie pojawiają się też gwiazdy brytyjskiego kina, m.in. Domhnall Gleeson w roli Thomasa Burberry oraz Sienna Miller grająca jego żonę.

 

Spot stworzony z myślą o nadchodzących świętach Bożego Narodzenia od środy będzie dystrybuowany w internecie, w skróconej wersji ma się też pojawiać w kinach przed projekcjami filmów.

Dołącz do dyskusji: Historia Thomasa Burberry reklamuje świątecznie stworzoną przez niego markę (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Domhnall Glesson jest Irlandczykiem, nie Brytyjczykiem.
0 0
odpowiedź
User
ziutas
nuda.
0 0
odpowiedź