SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2011 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?



Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu z tej kategorii zanotowały prawie 200 tys. użytkowników mniej niż w styczniu, natomiast serwisy Inforu straciły ponad 200 tys. real users i spadły o jedno miejsce. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 460 tys. użytkowników, wykonując ok. 2,9 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 4 031 269 66 198 274 21,76% tak
2 Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 3 464 582 37 797 593 18,70% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Biznes, finanse, prawo 3 202 533 51 311 567 17,28% tak
4 Grupa Infor - Biznes, finanse, prawo 3 037 093 26 922 212 16,39% tak
5 Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 1 975 187 50 937 950 10,66% tak
6 Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 1 664 112 18 857 208 8,98% tak
7 egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 1 342 695 7 524 804 7,25% tak
8 Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 339 309 23 209 302 7,23% tak
9 forumprawne.org 1 240 559 - 6,70%  
10 Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 863 645 6 740 106 4,66% tak
11 Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo 788 041 3 892 329 4,25% tak
12 nf.pl 693 414 6 837 770 3,74% tak
13 Grupa PTWP 647 650 6 356 786 3,50% tak
14 Grupa Inwestycje.pl - Biznes, finanse, prawo 498 803 3 185 878 2,69% tak
15 wirtualnemedia.pl 461 909 2 867 207 2,49% tak
16 biznesforum.pl 454 109 - 2,45%  
17 Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl 445 444 2 651 625 2,40% tak
18 podatki.biz 422 478 1 761 916 2,28% tak
19 podatnik.info 392 320 1 114 482 2,12% tak
20 Grupa Puls Biznesu 319 132 6 483 141 1,72% tak

 

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2011 roku

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2010 roku


Informacje, publicystyka, media

Zmiana lidera tej kategorii: serwisy WP, które straciły w porównaniu ze styczniem ponad 100 tys. użytkowników, wyprzedziły strony Onetu, które odwiedziło 300 tys. real users mniej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wirtualna Polska - Informacje i publicystyka 5 786 431 223 797 326 31,23% tak
2 Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 5 740 876 216 518 454 30,98% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 418 324 163 278 585 29,24% tak
4 Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 3 395 872 89 851 538 18,33% tak
5 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 235 010 40 919 396 17,46% tak
6 Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 184 100 58 476 345 17,18% tak
7 Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 210 334 72 937 602 11,93% tak
8 Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 1 948 667 46 709 748 10,52% tak
9 Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 1 475 526 20 530 473 7,96% tak
10 Grupa Murator - se.pl - informacje 1 249 608 11 167 575 6,74% tak
11 Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 149 726 11 156 469 6,20% tak
12 Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 1 015 723 16 213 776 5,48% tak
13 trojmiasto.pl 983 478 51 099 555 5,31% tak
14 Grupa Infor - Informacje i publicystyka 936 731 15 104 061 5,06% tak
15 Grupa Gery.pl - Informacje i publicystyka 860 476 8 345 736 4,64% tak
16 Grupa Polskie Radio 722 949 7 874 130 3,90% tak
17 polskieradio.pl - Informacje i publicystyka 655 524 7 114 750 3,54% tak
18 eioba.pl 623 667 - 3,37%  
19 otopr.pl 511 536 - 2,76%  
20 salon24.pl 494 859 9 328 545 2,67% tak


Kultura, rozrywka

YouTube zanotował ponad 100 tys. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej. Natomiast witryny o2.pl odwiedziło ponad 350 tys. real users mniej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 11 688 406 - 63,08%  
2 Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 7 193 706 804 640 366 38,82% tak
3 Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 6 705 030 391 926 374 36,19% tak
4 Grupa Wirtualna Polska - Kultura i rozrywka 5 861 417 362 261 275 31,63% tak
5 demotywatory.pl 4 242 549 - 22,90%  
6 Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 4 168 830 309 482 081 22,50% tak
7 filmweb.pl 3 442 513 193 674 205 18,58% tak
8 Grupa Spilgames 3 013 545 285 792 159 16,26% tak
9 tekstowo.pl 2 868 112 - 15,48%  
10 Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka 2 827 292 46 211 798 15,26% tak
11 Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 288 393 - 12,35%  
12 bigpoint.com 2 098 397 - 11,32%  
13 wyspagier.pl 1 848 203 134 359 772 9,97% tak
14 Grupa Medousa.pl - Kultura i rozrywka 1 846 256 22 437 153 9,96% tak
15 edarling.pl 1 728 238 - 9,33%  
16 megavideo.com 1 649 400 - 8,90%  
17 Grupa Pino - Kultura i rozrywka 1 622 935 12 714 030 8,76% tak
18 Grupa Gry-online.pl 1 617 868 38 457 856 8,73% tak
19 teksty.org 1 581 379 - 8,53%  
20 joemonster.org 1 489 658 131 375 542 8,04% tak

 


Motoryzacja

 

Trzy czołowe serwisy z tej kategorii zanotowały w skali miesiąca nieznaczne zmiany wyników odwiedzalności. Natomiast witryny Interii straciły ponad 100 tys. użytkowników.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl - otomoto.pl 4 176 899 403 138 068 22,54% tak
2 Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 257 625 54 580 616 12,18% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Motoryzacja 1 967 989 29 380 333 10,62% tak
4 Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 476 711 26 231 697 7,97% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 291 906 18 815 380 6,97% tak
6 Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 1 154 673 13 522 441 6,23% tak
7 autocentrum.pl 1 111 884 22 725 227 6,00% tak
8 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 1 018 010 27 494 542 5,49% tak
9 Grupa V10.pl - Motoryzacja 829 781 6 217 289 4,48% tak
10 Grupa Bankier.pl - Motoryzacja 704 469 7 650 446 3,80% tak
11 Grupa Auto.pl 674 918 8 413 038 3,64% tak
12 Grupa Mobile 605 141 - 3,27%  
13 Grupa O2.pl - Motoryzacja 520 417 6 417 438 2,81% tak
14 motonews.pl 378 474 1 942 338 2,04% tak
15 autogielda.pl 325 409 - 1,76%  
16 scigacz.pl 321 725 3 697 112 1,74% tak
17 Grupa Autoscout24 292 418 - 1,58%  
18 Grupa NNV - autoteam.pl 221 853 1 399 360 1,20% tak
19 etransport.pl 205 799 - 1,11%  
20 Grupa Money.pl - moto.money.pl 200 291 1 152 898 1,08% tak


Budownictwo i nieruchomości

Witryny Gazeta.pl odwiedziło ponad 400 tys. użytkowników więcej niż w styczniu. Strony Muratora zyskały ponad 100 tys. real users, a otodom.pl straciło ich ponad 100 tys. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 946 376 37 746 858 10,50% tak
2 Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 534 283 19 719 395 8,28% tak
3 Grupa Allegro.pl - otodom.pl 1 156 398 36 569 075 6,24% tak
4 Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 702 823 30 375 908 3,79% tak
5 Grupa Oferty.net 699 697 15 139 068 3,78% tak
6 Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 580 645 28 760 623 3,13% tak
7 Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl 559 821 19 466 864 3,02% tak
8 Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości 556 084 2 811 477 3,00% tak
9 Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości 412 028 - 2,22%  
10 Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruchomości 391 782 - 2,11%  
11 Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości 391 619 6 559 714 2,11% tak
12 Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 380 466 - 2,05%  
13 skyscrapercity.com 357 147 - 1,93%  
14 Grupa Morizon S.A. 337 353 - 1,82%  
15 szybko.pl 297 881 4 730 005 1,61% tak
16 Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 292 940 2 082 147 1,58% tak
17 Grupa Money.pl - dom.money.pl 255 024 2 878 674 1,38% tak
18 Grupa Projektoskop.pl - Budownictwo, nieruchomości 254 000 2 656 891 1,37% tak
19 nportal.pl 241 383 2 413 808 1,30% tak
20 Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo, nieruchomości 230 808 5 357 597 1,25% tak


Edukacja

Strony Wikipedii zanotowały prawie 400 tys. polskich użytkowników mniej niż w styczniu, a witryny Google – ok. 600 tys. Również wśród kolejnych serwisów przeważają spadki odwiedzalności. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 8 898 533 - 48,02%  
2 Grupa Google - Edukacja 4 331 765 - 23,38%  
3 Grupa Gazeta.pl - Edukacja 4 136 980 55 115 334 22,33% tak
4 Grupa Onet.pl - Edukacja 2 923 923 23 427 119 15,78% tak
5 bryk.pl 1 839 867 8 163 419 9,93% tak
6 Grupa Wirtualna Polska - Edukacja 1 669 957 17 252 758 9,01% tak
7 Grupa Netstel - Edukacja 1 181 055 - 6,37%  
8 Grupa GG Network - Edukacja 1 112 887 11 011 209 6,01% tak
9 szkolnictwo.pl 1 097 981 - 5,93%  
10 klp.pl 1 034 246 - 5,58%  
11 translate.pl 1 001 424 - 5,40%  
12 shvoong.com 947 322 - 5,11%  
13 zgapa.pl 936 875 2 323 499 5,06% tak
14 Grupa Ling.pl 868 986 - 4,69%  
15 pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 835 852 4 658 819 4,51% tak
16 Grupa Edgard 698 541 - 3,77%  
17 Grupa O2.pl - sjp.pl 672 730 13 550 373 3,63% tak
18 Grupa Na6.pl 570 409 - 3,08%  
19 biolog.pl 549 719 - 2,97%  
20 wikipedia.pl 536 102 - 2,89%  


Erotyka

Redtube.com zyskał w skali miesiąca ponad 100 tys. polskich użytkowników, natomiast sexnk.net – prawie 100 tys. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EROTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 redtube.com 1 812 338 - 9,78%  
2 sexnk.net 1 718 785 - 9,28%  
3 pornhub.com 1 421 107 - 7,67%  
4 xvideos.com 1 377 373 - 7,43%  
5 livejasmin.com 1 330 763 - 7,18%  
6 pornhublive.com 1 123 518 - 6,06%  
7 sexrura.pl 1 098 194 - 5,93%  
8 xnxx.com 759 262 - 4,10%  
9 Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 717 752 70 956 140 3,87% tak
10 Grupa Rxmedia.pl 690 146 - 3,72%  
11 zbiornik.com 656 564 - 3,54%  
12 erodate.pl 646 587 - 3,49%  
13 tube8.com 643 746 - 3,47%  
14 xhamster.com 627 317 - 3,39%  
15 redtube.net.pl 593 378 - 3,20%  
16 porno.com.pl 571 787 - 3,09%  
17 fotka.sex.pl 555 071 - 3,00%  
18 sex-blog.pl 540 561 - 2,92%  
19 facebookofsex.com 500 780 - 2,70%  
20 sexplaneta.pl 499 302 - 2,69%  


Sport

Trzy czołowe serwisy zanotowały spore wzrosty liczby real users: Onet.pl – prawie 400 tys., WP – prawie 200 tys., a Gazeta.pl – ponad 300 tys. Za to witryny Interii odwiedziło prawie 200 tys. użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPORT
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Sport 4 260 542 145 398 114 22,99% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Sport 3 995 821 154 124 547 21,56% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Sport 3 534 587 78 271 521 19,08% tak
4 Grupa Interia.pl - Sport 1 361 725 58 187 310 7,35% tak
5 kfd.pl 565 336 - 3,05%  
6 Grupa O2.pl - Sport 546 720 5 148 748 2,95% tak
7 livesports.pl 538 540 - 2,91%  
8 futbolowo.pl 524 330 - 2,83%  
9 uefa.com 488 968 - 2,64%  
10 livescore.com 393 193 - 2,12%  
11 meczyki.pl 379 858 - 2,05%  
12 Grupa TVP - tvp.pl - sport 357 532 4 562 454 1,93% tak
13 90minut.pl 347 922 20 838 249 1,88% tak
14 Grupa Ringier Axel Springer - Sport 316 708 4 665 645 1,71% tak
15 Grupa Eurosport 316 146 - 1,71%  
16 sportowefakty.pl 277 393 19 420 923 1,50% tak
17 legionisci.com 275 510 - 1,49%  
18 Grupa Fit.pl - Sport 261 843 - 1,41%  
19 Grupa Murator - Sport 247 551 1 147 696 1,34% tak
20 skijumping.pl 227 679 5 392 526 1,23% tak


E-commerce

Serwisy Allegro zanotowały podobną liczbę użytkowników jak w styczniu. Natomiast Groupon.pl odwiedziło ok. 250 tys. real users mniej. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
E-COMMERCE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl - E-commerce 11 471 915 5 032 159 922 61,91% tak
2 groupon.pl 3 021 248 - 16,31%  
3 nokaut.pl 2 609 850 10 207 929 14,08% tak
4 okazje.info.pl 1 978 648 10 644 911 10,68% tak
5 Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 1 976 676 72 000 929 10,67% tak
6 archiwumallegro.pl 1 958 823 - 10,57%  
7 Grupa Onet.pl - E-commerce 1 945 720 135 665 554 10,50% tak
8 bonprix.pl 1 786 625 - 9,64%  
9 aukcjoner.pl 1 742 518 - 9,40%  
10 skapiec.pl 1 490 278 - 8,04%  
11 euro.com.pl 1 375 733 - 7,42%  
12 merlin.pl 1 287 005 - 6,95%  
13 Grupa Ebay 1 219 871 - 6,58%  
14 empik.com 953 868 - 5,15%  
15 doz.pl - E-commerce 952 102 - 5,14%  
16 Grupa O2.pl - E-commerce 937 486 8 216 142 5,06% tak
17 Grupa Wirtualna Polska - E-commerce 933 515 54 801 572 5,04% tak
18 Grupa RD - E-commerce 878 996 - 4,74%  
19 twenga.pl 849 054 - 4,58%  
20 gruper.pl 811 872 - 4,38%  


Styl życia

Witryny WP straciły w skali miesiąca ponad 150 tys. użytkowników, a strony Gazeta.pl – ponad 100 tys. Z kolei serwisy Onetu i o2.pl zanotowały podobne wyniki jak w styczniu. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
STYL ŻYCIA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 5 722 804 356 894 252 30,88% tak
2 Grupa Onet.pl - Styl życia 5 598 523 322 627 182 30,21% tak
3 Grupa O2.pl - Styl życia 5 472 967 232 861 033 29,54% tak
4 Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 610 534 167 307 573 24,88% tak
5 Grupa Interia.pl - Styl życia 3 482 597 100 346 645 18,79% tak
6 Grupa Edipresse.pl - Styl życia 3 024 991 49 489 527 16,33% tak
7 Grupa Infor - Styl życia 2 465 780 15 166 292 13,31% tak
8 Grupa Abczdrowie.pl 1 928 260 14 800 169 10,41% tak
9 Grupa G+J Polska - Styl życia 1 915 493 21 031 710 10,34% tak
10 Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 788 319 15 201 333 9,65% tak
11 Grupa Ringier Axel Springer - Styl życia 1 611 496 11 741 854 8,70% tak
12 biomedical.pl 1 125 347 4 188 480 6,07% tak
13 kozaczek.pl 1 115 324 20 706 144 6,02% tak
14 Grupa Murator - Styl życia 1 057 521 3 542 238 5,71% tak
15 tipy.pl 1 038 283 3 972 122 5,60% tak
16 tara-jasnowidz.pl 1 022 379 - 5,52%  
17 dlastudenta.pl 958 646 6 348 653 5,17% tak
18 wielkiezarcie.com 886 021 7 182 535 4,78% tak
19 Grupa Styl.fm - Styl życia 858 266 19 450 809 4,63% tak
20 senior.pl 850 572 3 215 606 4,59% tak


Turystyka

Serwisy Onetu odwiedziło prawie 400 tys. real users mniej niż miesiąc wcześniej. Za to rozklad-pkp.pl zyskał prawie 150 tys. użytkowników, a witryny WP – prawie 100 tys. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
TURYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Turystyka 1 942 644 20 938 811 10,48% tak
2 rozklad-pkp.pl 1 838 632 - 9,92%  
3 Grupa Wirtualna Polska - Turystyka 1 204 310 15 482 049 6,50% tak
4 Grupa E-podroznik.pl 1 031 630 - 5,57%  
5 Grupa Nocowanie.pl 914 052 9 294 229 4,93% tak
6 Grupa Eholiday.pl 843 998 8 433 541 4,55% tak
7 Grupa Esky.pl 793 665 - 4,28%  
8 Grupa Meteor24.pl 687 687 - 3,71%  
9 booking.com 556 127 - 3,00%  
10 Grupa G+J Polska - Turystyka 429 609 2 842 295 2,32% tak
11 Grupa Gazeta.pl - Turystyka 411 649 4 305 457 2,22% tak
12 Grupa Allegro.pl - Turystyka 407 280 7 221 445 2,20% tak
13 Grupa Fajnewczasy.pl 396 997 7 505 754 2,14% tak
14 odleglosci.pl 359 042 - 1,94%  
15 tripadvisor.com 303 151 - 1,64%  
16 Grupa Interia.pl - Turystyka 300 314 2 236 786 1,62% tak
17 Grupa Travelplanet.pl SA 297 290 - 1,60%  
18 holidaycheck.pl 296 212 10 783 481 1,60% tak
19 Grupa Wakacje.pl 284 917 - 1,54%  
20 gastronauci.pl 283 511 1 298 661 1,53% tak

 
Firmowe

Strony Microsoftu i Mozilli straciły w skali miesiąca po ok. 400 tys. polskich użytkowników. Natomiast witryny Orange zyskały prawie 400 tys. real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
FIRMOWE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Microsoft - Firmowe 5 254 911 - 28,36%  
2 Grupa Orange 4 621 958 - 24,94%  
3 Grupa Mozilla 3 567 853 - 19,25%  
4 Grupa Plus GSM 3 187 562 - 17,20%  
5 adobe.com 2 817 934 - 15,21%  
6 Grupa Ipko.pl 2 807 789 - 15,15%  
7 Grupa PTC Era 2 516 315 - 13,58%  
8 Grupa ING 2 283 906 - 12,33%  
9 Grupa Play 2 179 501 - 11,76%  
10 Grupa Mbank 2 096 770 - 11,32%  
11 skype.com 1 914 576 - 10,33%  
12 lotto.pl 1 752 943 - 9,46%  
13 platnosci.pl 1 717 251 - 9,27%  
14 pkobp.pl 1 623 025 - 8,76%  
15 Grupa Pekao SA 1 547 565 - 8,35%  
16 tp.pl 1 397 244 - 7,54%  
17 lidl.pl 1 297 565 - 7,00%  
18 Grupa BZWBK 1 263 937 - 6,82%  
19 eamobileclub.com 1 138 065 - 6,14%  
20 tesco.pl 1 138 054 - 6,14%  


Nowe technologie

Spore spadki w czołówce – każdy z czterech najpopularniejszych serwisów odwiedziło po ok. 200-300 tys. użytkowników mniej niż w styczniu. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
NOWE TECHNOLOGIE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 758 962 42 455 271 25,68% tak
2 dobreprogramy.pl 4 224 088 30 784 184 22,80% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 3 840 717 50 779 854 20,73% tak
4 Grupa Onet.pl - Nowe technologie 2 963 382 54 000 775 15,99% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 2 171 041 11 963 721 11,72% tak
6 Grupa IDG - Nowe technologie 1 731 844 8 813 766 9,35% tak
7 Grupa Netstel - Nowe technologie 1 696 576 9 085 632 9,16% tak
8 Grupa Ringier Axel Springer - Nowe technologie 1 295 094 6 178 126 6,99% tak
9 programosy.pl 1 269 527 5 615 860 6,85% tak
10 cnet.com 1 136 350 - 6,13%  
11 pliczak.pl 1 096 838 - 5,92%  
12 softonic.pl 847 739 - 4,58%  
13 frazpc.pl 809 274 2 974 085 4,37% tak
14 Grupa Blomedia - Nowe technologie 773 499 13 194 462 4,17% tak
15 telepolis.pl 728 218 - 3,93%  
16 chip.pl 713 252 3 592 849 3,85% tak
17 Grupa Catalist.pl - Nowe technologie 708 849 - 3,83%  
18 speedtest.pl 619 780 - 3,34%  
19 sourceforge.net 603 120 - 3,25%  
20 chip.eu 585 835 - 3,16%  


Praca

Serwisy WP straciły ponad 300 tys. użytkowników i spadły z drugiego na trzecie miejsce. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PRACA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Pracuj - Praca 2 116 739 68 679 560 11,42% tak
2 Grupa Gazeta.pl - Praca 1 887 949 38 223 588 10,19% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 741 821 19 761 708 9,40% tak
4 jobrapido.pl 1 439 985 - 7,77%  
5 infopraca.pl 1 259 894 26 953 254 6,80% tak
6 Grupa Gowork.pl 1 007 960 - 5,44%  
7 indeed.com 851 083 - 4,59%  
8 Grupa Praca.pl - praca.pl 836 123 8 033 756 4,51% tak
9 Grupa Money.pl - praca.money.pl 786 353 14 765 963 4,24% tak
10 szybkopraca.pl 756 227 - 4,08%  
11 Grupa Polskapresse - praca.gratka.pl 711 844 9 351 828 3,84% tak
12 Grupa Ringier Axel Springer - Praca 659 685 4 356 924 3,56% tak
13 jooble.com.pl 635 900 - 3,43%  
14 praca4u.net 594 223 - 3,21%  
15 monsterpolska.pl 418 702 - 2,26%  
16 Grupa Presspublica - kariera.pl 408 127 1 860 774 2,20% tak
17 jobisjob.pl 398 370 - 2,15%  
18 egospodarka.pl - praca.egospodarka.pl 397 531 3 561 955 2,15% tak
19 careerjet.pl 389 938 - 2,10%  
20 pracawita.pl 264 595 - 1,43%  


Społeczności

NK.pl odwiedziło prawie 300 tys. użytkowników mniej niż w styczniu, a Facebooka – ok. 150 tys. więcej. Oba serwisy pod względem zasięgu dzielą 2 mln real users. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPOŁECZNOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Nk.pl 12 038 928 - 64,97%  
2 facebook.com 10 038 567 - 54,18%  
3 Grupa Gazeta.pl - Społeczności 6 585 685 365 584 977 35,54% tak
4 Grupa Onet.pl - Społeczności 6 440 388 142 569 780 34,76% tak
5 Grupa Interia.pl - Społeczności 5 938 910 137 218 200 32,05% tak
6 Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 4 643 560 47 259 452 25,06% tak
7 Grupa Google - Społeczności 4 419 772 - 23,85%  
8 Grupa GG Network - Społeczności 4 108 033 113 725 723 22,17% tak
9 Grupa O2.pl - Społeczności 3 536 548 60 470 100 19,09% tak
10 badoo.com 2 287 728 - 12,35%  
11 akazoo.pl 2 170 937 - 11,72%  
12 peb.pl 2 087 375 - 11,27%  
13 goldenline.pl 2 042 940 - 11,03%  
14 grono.net 2 006 353 70 518 488 10,83% tak
15 Grupa Spolecznosci.pl - Społeczności 1 823 570 678 315 087 9,84% tak
16 wordpress.com 1 644 121 - 8,87%  
17 wykop.pl 1 546 572 46 984 101 8,35% tak
18 camzap.com 1 462 431 - 7,89%  
19 pun.pl 1 208 740 18 991 989 6,52% tak
20 Grupa Odpowiedz.pl 961 554 - 5,19%  


Mapy i lokalizatory

Witryny Google z tej kategorii odwiedziło prawie 150 tys. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej. Strony Onetu i targeo.pl zanotowały natomiast podobne wyniki. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MAPY I LOKALIZATORY
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Google - Mapy i lokalizatory 5 241 458 - 28,29%  
2 Grupa Onet.pl - Mapy i lokalizatory 4 245 477 29 085 551 22,91% tak
3 targeo.pl 1 200 325 - 6,48%  
4 szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 679 657 2 448 365 3,67% tak
5 Grupa Wirtualna Polska - docelu.pl 577 816 6 144 048 3,12% tak
6 Grupa Pf.pl - mapa.pf.pl 470 679 1 157 505 2,54% tak
7 jakdojade.pl 396 053 2 219 665 2,14% tak
8 miplo.pl 339 010 - 1,83%  
9 mapofpoland.pl 327 091 - 1,77%  
10 wikimapia.org 240 327 - 1,30%  
11 Grupa Interia.pl - map24 231 706 7 931 701 1,25% tak
12 planmiasta.info 179 972 - 0,97%  
13 dojazd.org 169 313 - 0,91%  
14 maperia.pl 150 120 - 0,81%  
15 Grupa O2.pl - wmapa.pl 91 281 213 235 0,49% tak
16 flightradar24.com 69 467 - 0,37%  
17 kodypocztowe.info 66 698 - 0,36%  
18 Grupa Pkt.pl - pkt.pl - mapy 64 988 293 302 0,35% tak
19 wytycz.pl 56 870 - 0,31%  
20 gdziejestdziecko.pl - - -  


Hosting

Ze stron hostingowych Interii i home.pl skorzystało po ok. 250 tys. real users mniej niż w styczniu. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
HOSTING
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - republika.pl 2 838 756 21 998 833 15,32% tak
2 Grupa Interia.pl - Hosting 2 476 100 18 077 414 13,36% tak
3 home.pl 2 341 651 - 12,64%  
4 nazwa.pl 1 657 669 - 8,95%  
5 Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 622 644 9 275 838 8,76% tak
6 cba.pl 1 223 631 - 6,60%  
7 Grupa Pino - Hosting 1 190 668 5 684 826 6,43% tak
8 Grupa Yoyo.pl - Hosting 1 168 208 - 6,30%  
9 Grupa OVH 1 121 506 - 6,05%  
10 art.pl 1 074 911 - 5,80%  
11 Grupa Click-Media 1 066 394 - 5,76%  
12 Grupa Osemka.pl - Hosting 990 624 7 701 336 5,35% tak
13 webd.pl 672 159 - 3,63%  
14 boo.pl 485 422 - 2,62%  
15 Grupa Google - Hosting 471 920 - 2,55%  
16 az.pl - Hosting 401 916 - 2,17%  
17 one.pl 372 902 - 2,01%  
18 aster.pl - strony hostingowane aster.pl 264 010 - 1,42%  
19 of.pl 238 055 - 1,28%  
20 fr.pl 221 654 - 1,20%  


Publiczne

Pajacyk.pl zanotował podobną odwiedzalność jak w styczniu, natomiast na zus.pl weszło 200 tys. użytkowników więcej. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PUBLICZNE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 pajacyk.pl 1 078 358 - 5,82%  
2 zus.pl 1 013 281 - 5,47%  
3 Grupa Mf.gov.pl 876 719 - 4,73%  
4 policja.gov.pl 761 349 - 4,11%  
5 stat.gov.pl 632 721 - 3,41%  
6 ngo.pl 616 241 - 3,33%  
7 Grupa Uniwersytet Warszawski 586 151 - 3,16%  
8 europa.eu 550 244 - 2,97%  
9 Grupa Praca.gov.pl 503 794 - 2,72%  
10 sejm.gov.pl 484 372 - 2,61%  
11 Grupa AGH 437 099 - 2,36%  
12 pw.edu.pl 395 566 - 2,13%  
13 uw.gov.pl 390 293 - 2,11%  
14 uj.edu.pl 387 808 - 2,09%  
15 ms.gov.pl 353 268 - 1,91%  
16 cke.edu.pl 337 193 - 1,82%  
17 amu.edu.pl 322 771 - 1,74%  
18 uni.wroc.pl 315 244 - 1,70%  
19 bip.gov.pl 311 827 - 1,68%  
20 e-deklaracje.gov.pl 287 746 - 1,55%  


Wyszukiwarki i katalogi

Strony Google z tej kategorii zyskały w skali miesiąca 300 tys. polskich real users. Natomiast witryny pkt.pl straciły ponad 400 tys. użytkowników, przez co przesunęły się o jedno miejsce w dół. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
WYSZUKIWARKI I KATALOGII
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 912 920 - 91,28%  
2 Grupa Pf.pl - Wyszukiwarki i katalogi 3 608 798 20 590 181 19,48% tak
3 bing.com 3 407 440 - 18,39%  
4 Grupa Pkt.pl - pkt.pl - pozostale 2 896 049 12 638 471 15,63% tak
5 peeplo.pl 2 347 793 - 12,67%  
6 ask.com 2 139 506 - 11,55%  
7 Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 137 765 49 900 835 11,54% tak
8 Grupa NNV - firmy.net 1 918 978 8 655 037 10,36% tak
9 cylex.pl 1 584 496 - 8,55%  
10 Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki i katalogi 1 019 891 12 428 849 5,50% tak
11 filestube.com 914 112 - 4,93%  
12 Grupa Money.pl - favore.pl 882 352 3 902 893 4,76% tak
13 mywebsearch.com 858 911 - 4,64%  
14 Grupa Yahoo - Wyszukiwarki i katalogi 851 655 - 4,60%  
15 Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki i katalogi 763 385 14 314 274 4,12% tak
16 yellowpages.pl 688 628 1 776 223 3,72% tak
17 123people.pl 633 155 - 3,42%  
18 Grupa Toplista.pl 532 699 - 2,87%  
19 toolbarhome.com 481 506 - 2,60%  
20 e-sieci.pl 375 575 - 2,03%  


 

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2011 roku

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wanda
Jeszcze rok, dwa lata kontynuacji działań, a Grupa Polskapresse we wszystkich kategoriach będzie co najwyżej w drugiej dziesiątce:) Ale nie jestem w ogóle zaskoczona tą sytuacją. Z tymi ludźmi, którzy tam odpowiadają za Internet ,nawet na pustyni nie udałoby się piasku znaleźć albo szklanki wody sprzedać:))))
0 0
odpowiedź
User
wp informacje
brawo Wirtualna Polska!!! w strategicznej kategorii >>informacji
0 0
odpowiedź
User
Dany
TYLKO PRESSPUBLICA!
Precz z GWnem!!!
0 0
odpowiedź