SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Okocim sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski (wideo)

Piwo Okocim (produkowane przez Carlsberg Polska) przez najbliższe dwa lata będzie oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Zastąpi w tej roli Warkę.

Umowa między producentem Okocimia i Polskim Związkiem Piłki Nożnej będzie obowiązywać w trakcie rozpoczętych właśnie eliminacji Euro 2016 oraz turnieju finałowego, który odbędzie się w czerwcu i lipcu 2016 roku we Francji.

- Jesteśmy przekonani, że wartości reprezentowane przez markę takie jak odwaga, gotowość, by podejmować wyzwania, a zwłaszcza walka do końca są spójne z wartościami, którymi nasza drużyna będzie się kierować rywalizując o awans do Euro 2016 - uzasadnia Piotr Chęcielewski, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. marketingu Carlsberg Polska.

Jako oficjalny sponsor piłkarskiej reprezentacji Okocim będzie mógł posługiwać się tym tytułem oraz logotypem drużyny w swoich działaniach reklamowych. Marka będzie też promowana przy okazji meczów reprezentacji rozgrywanych w Polsce (m.in. na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, na zaproszeniach, biletach i programach meczowych).

To, że naszą reprezentację piłkarską będzie sponsorować nowa marka piwna, zapowiedział ponad tydzień temu prezes PZPN Zbigniew Boniek. Poprzedni sponsor z tej branży, marka Warka należąca do Grupy Żywiec, nie przedłużył umowy, która wygasła w wakacje. - Po czterech latach satysfakcjonującej pracy marki z reprezentacją, przed marką stoją nowe wyzwania i plany, stąd decyzja o nie przedłużaniu umowy - tłumaczyła portalowi Wirtualnemedia.pl Anetta Gołda, brand PR manager w Grupie Żywiec.

Okocim od początku ub.r. jest sponsorem polskiej siatkówki, dzięki czemu w jego kilku reklamach wystąpił Zbigniew Bartman (obejrzyj jedną z nich).

Przypomnijmy, że w ostatnich miesiącach mocno zmieniła się grupa firm wspierających naszą reprezentację piłkarską. Nowymi sponsorami oficjalnymi zostali Alior Bank i Star-Typ Sport (więcej na ten temat), na początku br. taką współpracę zaczął Cinkciarz.pl, a przedłużył ją właściciel Biedronki. Z kolei partnerami drużyny (to najniższy status w hierarchii sponsorskiej) zostały firmy Fakro, Wiśniowski, 99rent, Modecom i Las Vegas Energy Drink (więcej o tym).

Reprezentacja nadal nie ma natomiast nowego sponsora drużyny, po tym jak wygasła wieloletnia umowa z Orange Polska. - Sponsor główny będzie, jak przystanie na nasze warunki. Jesteśmy reprezentacją wiedzącą, gdzie jest „próg bólu” - stwierdził przed tygodniem Zbigniew Boniek. - Jest to bardzo ciężki rynek - przyznał.

Dołącz do dyskusji: Okocim sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Nie piwo Okocim, a napój piwny o smaku identycznym z naturalnym. Piwa w tym kraju warzą już tylko browary regionalne.
0 0
odpowiedź
User
j
Okocim jest do dupy tak samo jak gra tych nieudaczników, którzy są na tyle bezczelni, że śmią się nazywać reprezentacją .
0 0
odpowiedź
User
o.hb
Szanowni Państwo, Drodzy potencjalni sponsorzy(kapitał na sponsoring bez znaczenia),
Jeśli chcecie Państwo wspierać PRAWDZIWE EMOCJE i WALKĘ NA KAŻDYM m2 boiska
to zapraszam do.. piłki, ale!... ręcznej.
Reprezentacja prawdziwi faceci, w Lidze Mistrzów dwa kluby.
W przeciwieństwie do innych dyscyplin...
0 0
odpowiedź