SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tauron w nowej kampanii promuje platformę Mój Tauron (wideo)

Spółka Tauron Sprzedaż, dostawca m.in. prądu rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą platformę internetową Mój Tauron - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja S4.

Mój Tauron to platforma internetowa, dostępna dla klientów firmy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Daje im dostęp do płatności, rachunków i dokumentów dotyczących prądu i gazu. Można z niej korzystać zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych.

Jej uruchomienie wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Wszystko mam” obejmująca emisję spotów tv w wybranych stacjach, reklamy w internecie i radiu oraz komunikacja do segmentu B2B.

Na potrzeby kampanii powstało kilka spotów, a w każdym pada to same pytanie: „A Mój Tauron masz?”. Autorem ich kreacji jest agencja S4. Obsługą mediową spółki zajmują się ClickAd i Effective Media.


Spółka Tauron Sprzedaż jest aktualnie w trakcie wyboru agencji reklamowej do kompleksowej obsługi.

Dołącz do dyskusji: Tauron w nowej kampanii promuje platformę Mój Tauron (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl