SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PZU sponsorem Stadionu Narodowego, a Tauron - stadionu we Wrocławiu?

Grupa PZU po zakończeniu Euro 2012 ma zostać sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie. Natomiast w nazwie stadionu we Wrocławiu niebawem może pojawić się Tauron.

Według „Przeglądu Sportowego” Stadion Narodowy w Warszawie od lipca będzie nosić nazwę PZU Arena. Grupa PZU ma płacić za to ok. 10 mln zł rocznie. „PS” powołuje się na swojego informatora z Narodowego Centrum Sportu, które zarządza stadionem. Przy czym Centrum, podobnie jak PZU, oficjalnie nie potwierdzają tej informacji.




Tymczasem „Gazeta Wyborcza” informuje, że Tauron może zostać sponsorem tytularnym nowego stadionu piłkarskiego we Wrocławiu. Koncern energetyczny prowadzi w tej sprawie negocjacje z władzami miasta. Ze względu na procedury planowania wydatków marketingowych w Tauronie współpraca sponsoringowa może się rozpocząć najwcześniej na początku przyszłego roku. Przy czym po publikacji „GW” o negocjacjach firmy z władzami miejskimi Wrocławia, atmosfera tych rozmów się pogorszyła.


Przypomnijmy, że jako pierwszy obiekt piłkarski wybudowany na Euro 2012 sponsora tytularnego pozyskał stadion w Gdańsku, który od połowy 2010 roku nosi nazwę PGE Arena Gdańsk, za co PGE płaci rocznie ok. 7 mln zł (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: PZU sponsorem Stadionu Narodowego, a Tauron - stadionu we Wrocławiu?

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
oszczedny
tauron jest spolka ktora ma zaopatrywac spoleczenstwo w energie elektryczna i niech zajmie sie SPONSOROWANIEM TANSZEJ ENERGII a nie za pieniadze swoich klientow placacychrachunki bawi sie w w dobrego wuja sponsorujacego sport - jak maja za duzo pieniedzy to niech modernizuja swoja baze techniczna i obniza cene energii elektrycznej -- milo jest bawic sie w SPONSORA ZA NIE SWOJE PIENIADZE ---
LUDZIE MYŚLCIE TO NIE BOLI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
odpowiedź
User
Bruce
Jeżeli w ogóle Narodowy ma mieć sponsora, to lepiej już że będzie to PZU, a nie Allianz albo Biedronka. Ogólnie zaś, poza przykładem Pepsi Arena (z innego powodu bardzo kontrowersyjnym) w Polsce naming rights kupują ostatnio tylko wielkie molochy z dominującym udziałem właścicielskim skarbu państwa. Jak trzeba ulżyć budżetowi projektu za kilkaset baniek, to najlepiej zadzwonić do "managera" którego losy zależą od politykiera i kasa się znajdzie.
0 0
odpowiedź
User
Edyward
I tak oto Polacy sami będą dokładać do utrzymania tych 'potrzebnych' stadionów przez 'państwowe' spółki.
0 0
odpowiedź