SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza wizerunkowa kampania McDonald's (wideo)

W telewizji i kinach startuje wizerunkowa kampania reklamowa sieciMcDonald's. Akcja promuje najważniejsze zalety tych restauracji.

Kreacja rozpoczętej właśnie wizerunkowej kampanii reklamowejsieci McDonald's opiera się na żartobliwychscenkach rozgrywających się w restauracjach tej sieci. W 15 i30-sekundowych spotach prezentowane są w ten sposób smak, wygoda iatmosfera tych lokali, w których zasady nabierają mniejszegoznaczenia i chociaż na chwilę można poczuć się dzieckiem. Przekazma charakter emocjonalny, żeby budować bliskie relacje zodbiorcami.




Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TV4, 4funTV,Discovery, Ale kino, AXN, BBC, Canal+, Comedy Central, Fox Life,Hallmark, Kino Polska, National Geographic, VH1, TVN24, TVN Meteo,TVN Turbo) oraz w 51 kinach w 28 miastach.

Kreację kampanii - zaplanowanej na 6 tygodni - przygotowała agencjareklamowa DDB Warszawa, natomiast zakupem mediówzajął się dom mediowy OMD Macroscope.

Dołącz do dyskusji: Rusza wizerunkowa kampania McDonald's (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl