SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Top Gear” i “Geniusze” promowane w kampanii BBC Knowledge

BBC Worldwide Channels rozpoczęło kampanię promocyjną, która ma na celu budowanie świadomości marki BBC Knowledge. Akcja wspiera czołowe pozycje stacji – magazyn “Top Gear” i cykl “Geniusze”.

- Rozpoczęliśmy kampanię, bo chcemy zaprezentować zarówno naszym fanom jak i abonentom platform N i Cyfry+ to, co oferuje BBC Knowledge, w tym znakomite programy, które będziemy pokazywać od poniedziałku do piątku o 22.00 – mówi Benvon Crumpler, vice president BBC Worldwide Channels.

Kampania  składa się z dwóch faz. Pierwsza, która potrwa do końca lutego, ma zachęcić widzów do oglądania nowych programów, które nadawane będą w BBC Knowledge w dni powszednie o godzinie 22.00. Chodzi o nową serię popularnego magazynu motoryzacyjnego “Top Gear” oraz cykl “Geniusze”, w którym najwięksi brytyjscy uczeni jak Richard Dawkins, James Dyson, Stephen Hawking oraz David Attenborough, opowiadają o tym, czego dokonali brytyjscy wynalazcy i odkrywcy przez ostatnie 350 lat.

Działania obejmują prasę („Gazeta Wyborcza”, „Tele Tydzień”, „Fakt”, „Fakt TV”, „To i Owo”, „Mamo to Ja”, „Tele Świat”, „Kropka TV”, „Tele Program” i „Tele Programy”) oraz internet (Onet.pl, Teleman.pl, Nasza Klasa, Google).  Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Druga faza kampanii zacznie się w połowie marca i potrwa do końca miesiąca. Stacja komunikować będzie w niej to, jak szeroką tematyką zajmuje się i w jaki sposób przedstawia wszechświat. Działania potrwają dwa tygodnie, zaś reklamy kanału będą pokazywane na antenie ogólnopolskich kanałów telewizyjnych.

Dołącz do dyskusji: “Top Gear” i “Geniusze” promowane w kampanii BBC Knowledge

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl