SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Totalizator Sportowy szuka doradcy, który pomoże mu wybrać dom mediowy

Totalizator Sportowy przygotowuje się do wyboru domu mediowego. Obecnie szuka firmy, która pomoże mu w przetargu na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Totalizator Sportowy zaprosił firmy doradcze do składania ofert w związku z planowanym przetargiem mediowym. Spośród zgłoszeń wybierze jedną lub dwie firmy, które będą mu doradzać w postępowaniu na obsługę mediową.

Prowadzone przez spółkę obecne postępowanie jest podzielone na dwie części. Pierwsza dotyczy wyboru firmy, która będzie doradzać w wyborze domu mediowego przez Totalizator. W tym przypadku wybrana firma będzie miała za zadanie zarekomendować spółce listę domów mediowych, które ta powinna zaprosić do przetargu. Potem przygotuje i przeprowadzi wspólnie z nią przetarg na obsługę mediową.

Druga z kolei związana jest z wyborem firmy, która będzie wspierać spółkę podczas badania i oceny ofert złożonych przez domy mediowe ubiegające się o obsługę mediową Totalizatora. W tym przypadku wybrana firma będzie wspierać Totalizator w badaniu i ocenie ofert złożonych oraz zarekomenduje spółce wybór najlepszej oferty.

Wybrane firmy będą pracować dla spółki do końca br.

Zainteresowane firmy mogą złożyć po jednej ofercie: albo odnoszącą się do jednej z części postępowania lub jedną ofertę na obie części łącznie.

Od dłuższego czasu planowaniem i zakupem mediów dla Totalizatora zajmuje się dom mediowy Zenith. Za obsługę reklamową spółki odpowiadają cztery agencje, wybrane przez spółkę jesienią ub.r.: Ddb&tribal, Saatchi&Saatchi, Digital Brothers i Apella.

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy szuka doradcy, który pomoże mu wybrać dom mediowy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Ludzie, to oni będą płacić miliony doradczej korporacji, bo sami nie potrafią ocenić, który pomysł kreatywny jest dobry? Co to za żenada. To marnotrastwo pieniędzy. i zarząd to akceptuje? A może to dupochronka? Powinni zatrudnić kompetente osoby do digitalu, do marketingu ATL/BTL i pracować z agencjami i domami. Tak się to robi efektywnie.
0 0
odpowiedź
User
TenCoWie
Wyborne... "wybierze jedną lub dwie firmy"... Już widać tłumy audytorów mediowych (no dobra, tylu aż ich nie ma ale...) którzy z chęcią podzielą się ze swoimi konkurentami (na co dzień) swoim know-how i wspólnie będą wypracowywać rekomendacje
Co za "piękny umysł" wymyśla takie bzdury???

0 0
odpowiedź
User
Krótko i na temat
Zamiast "Od dłuższego czasu planowaniem i zakupem mediów dla Totalizatora zajmuje się dom mediowy Zenith." powinno być "Od dłuższego czasu, przepompowywaniem lewej kasy Totalizatora zajmuje się (...)".
0 0
odpowiedź