SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC dwoi się i troi (zobacz wideo)

Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła jesienną kampanię reklamową, która realizowana jest pod hasłem "Dwoimy się i troimy". Linia kreatywna akcji, która ruszyła 17 sierpnia br., oparta jest na koncepcji "postaci UPC" symbolizującej technologię z ludzką twarzą.

Kampania przedstawia świat cyfrowych technologii, który jest przyjazny dla wszystkich. Trzy nowe spoty, odpowiadające poszczególnym usługom UPC (telewizja, internet, telefon) łączą wykreowane "postacie UPC" symbolizujące technologię z ludzką twarzą. Postacie te "dwoją się i troją", aby klienci wybierający usługi UPC mogli korzystać z jakości i funkcjonalności telewizji cyfrowej, dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej. W reklamach wykorzystano trójwymiarowe animacje.

- Idea kreatywna jest odzwierciedleniem hasła 'Dla wszystkich. To proste'. Przekaz, jaki kierujemy do odbiorcy ma podkreślać, że usługi UPC, choć są zaawansowane technologicznie i wyznaczają rynkowe trendy, są niezwykle przyjazne i proste w obsłudze dla każdego użytkownika - tłumaczy Jarosław Pijanowski, członek zarządu UPC Polska ds. marketingu i sprzedaży.

Reklamy emitowane są w kanałach grupy Polsatu, TVN-u oraz w innych stacjach tematycznych. Akcja widoczna jest także w internecie, m. in. w postaci bannerów na portalu Onet.pl oraz Google adwords.



Kampania w całości została zrealizowana w Polsce. Za przygotowanie, stworzenie koncepcji akcji oraz jej realizację odpowiadała agencja Draftcb +Ad Fabrika. Trójwymiarowe animacje powstały w studiu Platige Image, znanym miedzy innymi dzięki nominowanemu do Oscara filmowi Tomasza Bagińskiego "Katedra" .Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy Media Vest.

Uzupełnieniem kampanii są materiały BTL, których kreacja oparta jest również na motywie "postaci UPC", takie jak ulotki, pocztówki i plakaty. Będą wykorzystywane w mailingach oraz obecne w biurach obsługi klienta. Materiały BTL przygotowała agencja Arip.

  • Więcej informacji:
  • UPC

Dołącz do dyskusji: UPC dwoi się i troi (zobacz wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl