SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Volkswagen łagodzi ton reklam Golfa (wideo)

Po zalewie skarg na reklamę z walczącymi z naukowcem klonami, Volkswagen przygotował dużo łagodniejszą kampanię promującą markę Golf.

Przypomnijmy, że w styczniu tego roku brytyjski regulator rynku reklamowego ASA (Advertising Standards Authority) otrzymał ponad tysiąc skarg na reklamę nowego modelu samochodu Volkswagen Golf.

Widzowie byli przede wszystkim oburzeni nadmiernym poziomem przemocy zaprezentowanym w spocie, w którym "główny projektant" auta walczy ze swoimi klonami w stylu znanym z serii filmów 'Matrix'.

Liczba złożonych na reklamę skarg była piątą najwyższą w historii brytyjskiego rynku, a ASA zakazała emisji spotu przed godziną 21.




Teraz Volkswagen, najwyraźniej nauczony tamtym doświadczeniem, postanowił uderzyć w dużo łagodniejsze tony i przygotował na rynek brytyjski o wiele bardziej subtelną kampanię promującą Golfa VI.

Premierowy spot w ramach kampanii 'Like a Golf' zawiera serię codziennych scen, w których ludzie porównują inne marki samochodów do VW Golfa. Reklamę kończy hasło "Why drive something like a Golf, when you can drive a Golf?" ("Po co jeździć czymś podobnym do Golfa, skora można jeździć Golfem?").

Oba spoty przygotowała agencja reklamowa DDB London.

źródło: guardian

Dołącz do dyskusji: Volkswagen łagodzi ton reklam Golfa (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl