YouTube Ads Leaderboard: Kubuś bez cukru, Castorama i Play na Kartę najpopularniejsze w lutym, marcu i kwietniu
Liderem lutowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard okazała się reklama napoju Kubuś w rapowym stylu. W marcu najlepszy wynik osiągnęło wideo sklepów Castorama, w którym wystąpili popularni youtuberzy. Kwiecień należał do Play, zaś reklama marki Lay’s pojawiła się we wszystkich zestawieniach.
![](https://oldstatic.wirtualnemedia.pl/media/top/kubuś-reklama655.jpg)
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Kubuś liderem lutego
„Kubuś cukru nie dodaje” to nazwa i główne hasło reklamy napoju Kubuś - marki polskiej Grupy Maspex. Klip z udziałem młodych aktorów zajął pierwsze miejsce w lutowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. Dynamiczne wideo, które ma podkreślać, że soki i napoje Kubuś są produkowane bez dodatku cukru, utrzymane jest w hip-hopowym stylu. Za reklamę odpowiada agencja kreatywna Brainbox, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.
Drugi wynik w lutym br. należał do reklamy „Toyota Corolla GR Sport. Zakochaj się na nowo” wykorzystującej utwór „Don’t Stop Me Now” legendarnej grupy Queen.
Trzecią lokatę zajął spot McDonald’s o burgerze Maestro - „Maestro. Zakład, że znajdziesz swój ulubiony?”. Występują w nim Michał Żebrowski oraz Borys Szyc, a fabuła jest nawiązaniem do roli Żebrowskiego w “Ogniem i Mieczem”.
W zestawieniu znalazła się również reklama promująca program lojalnościowy Biedronki - „Kupuj z kartą Moja Biedronka i codziennie zdobywaj aż 15 zł w voucherze!”. Pierwszą piątkę zamyka wideo Lay’s „Filmy smakują lepiej z Lay's”.
Castorama najlepsza w marcu
Na najwyższym stopniu podium w marcu 2021 r. znalazł się spot Castoramy. W reklamie „Zamknięte sklepy? CASTORAMA CI POMOŻE!” popularni youtuberzy, prowadzący kanał „5 sposobów na” pokazują, że zakupy w Castoramie można robić nawet w momencie, gdy sklepy są zamknięte ze względu na obowiązujące obostrzenia. Klip jest kontynuacją kilkuletniej współpracy, jaką Castorama realizuje z popularnymi twórcami.
W marcu na drugim miejscu po raz kolejny znalazła się reklama „Toyota Corolla GR Sport. Zakochaj się na nowo”. Trzecie miejsce zajęła z kolei reklama sieci komórkowej Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej „Internet przez 6 miesięcy za 0 zł z telewizją PLAY NOW TV!”, która powróciła tym samym do rankingu (wcześniej znalazła się na szczycie styczniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard). Czwarte miejsce należało do wspomnianej już reklamy McDonald’s Maestro, a na piątym uplasowała się ponownie reklama Lay’s.
Play zwycięzcą kwietnia
Kwietniowym liderem zestawienia YouTube Ads Leaderboard jest reklama sieci komórkowej Play. W reklamie „Play na Kartę masz? To grasz! Wygrywaj wielkie pieniądze w loterii Play” oprócz aktorów wcielających się w pracowników sieci - Barbary Kurdej-Szatan oraz Macieja Łagodzińskiego - możemy zobaczyć popularnego piosenkarza Kamila Bednarka. Spot informuje o loterii, w której uczestniczyć mogą osoby posiadające Play na Kartę i korzystające z aplikacji Play24. Agencją kreatywną odpowiedzialną za produkcję materiału jest Grandes Kochonos, zakup mediów zrealizowała agencja Mediacom.
Grandes Kochonos odpowiada także za kreację innego spotu sieci Play „Wyczuwasz promocje? W Play podwajamy gigabajty w każdym abonamencie!”, tym razem z udziałem aktorki Anny Muchy, który w kwietniowym zestawieniu uplasował się na drugiej pozycji. Trzeci wynik należy do marki Hochland, promującej nową kategorię produktów - „Hochland Sielski – Łańcuszek dobra”.
W spocie Virgin Mobile pt.: „W Virgin Mobile dziel się dobrem mobilnie I Za 15 zł masz rozmowy, SMS-y i 30 GB, a na start 100GB!”, który zajął czwarte miejsce, widzowie mogli zobaczyć popularnego kucharza i podróżnika - Roberta Makłowicza. Zestawienie, podobnie jak w lutym i marcu, zamknęła reklama Lay's.
Dołącz do dyskusji: YouTube Ads Leaderboard: Kubuś bez cukru, Castorama i Play na Kartę najpopularniejsze w lutym, marcu i kwietniu
Качественное удобрение - залог отличного урожая, поэтому так важно применять минеральные подкормки осенью, благодаря которым растениям удастся пережить зимний период и уцелеть от нашествия грызунов и насекомых. Однако классические (простые) подкормки несколько негативно воздействуют на качество распределения их по участку. Для того, чтобы исправить этот нюанс, рекомендуется использовать сложные удобрения, содержащие в себе азот, калий и фосфор.Минеральные удобрения содержат в себя следующие виды полезных микроэлементов:Азотные - прекрасно способствуют стремительному росту и развитию растений. Фосфатные - существенно повышают показатель урожайности, и улучшают качество продукции. Калийные - хорошо обеспечивают устойчивость растений к различным болезням, кроме того, такой урожай долго хранится и прекрасно переносит транспортировки.
Нам будет приятно видеть у нас на сайте
Увидимся!
https://www.povadino.site/viewtopic.php?f=2&t=151662&p=248670#p248670
http://www.dgxf-forum.com/home.php?mod=space&uid=593951
http://tonel.org/members/41483.html
https://typicaljeweler.com/forum/index.php?/topic/14966-%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D1%8B%D1%85-%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B9/
http://www.hallshot.jp/cp-bin/hsblog/index.php?eid=563#comments