SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żelki Akuku: Wbij się w nadzienie (wideo)

Rozpoczęła się relaunchowa kampania żelków Akuku. Akcja obejmuje reklamy w telewizji, sieci i punktach sprzedażowych, promocję konsumencką oraz konkurs internetowy.

W relaunchowej kampanii Akuku wykorzystywanych jest pięć 15-sekundowych spotów animowanych, które pokazują zabawne rozmowy dwóch żelków symbolizujących tę markę. Akcja obejmuje również promocję konsumencką "10% gratis" oraz konkurs internetowy "Wbij się w nadzienie", w którym na stronie www.akuku.net należy zamieścić swoją żelokarykaturę w formie zdjęcia lub nagrania wideo.



Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. Polsat, TV4, TVN7, 4Fun.tv), internet (działania wirusowe, banery, spoty w serwisach Onet.pl, Fotka.pl i Mojageneracja.pl) oraz punkty sprzedaży (materiały POS i dodatkowe ekspozycje produktowe).

Kreację kampanii - zaplanowanej do 23 sierpnia - przygotowała agencja Work-Room, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, a działania public relations prowadzi agencja Fleishman-Hillard.

Dołącz do dyskusji: Żelki Akuku: Wbij się w nadzienie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl