SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,25 mld zł na reklamy w internecie. Dominują display i SEM, mocno w górę mobile i wideo (raport)

W I połowie br. wydatki na reklamy internetowe w Polsce wyniosły 1 253,7 mln zł, o 5,7 proc. więcej niż rok wcześniej. O 27-28 proc. podskoczyły nakłady na reklamy wideo i mobilne, a o 59 proc. zwiększyli swoje budżety producenci odzieży i dodatków.

Dołącz do dyskusji: 1,25 mld zł na reklamy w internecie. Dominują display i SEM, mocno w górę mobile i wideo (raport)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Fajnie! 1253 mln. z czego 1000 mln. przepada bez żadnego efektu.
odpowiedź
User
adam dyba
Nowy raport, te same błędy w liczeniu. Fakt nie jest to łatwe, zebrać takie dane od wydawców i to w dodatku nie od wszystkich. Brakuje jednak danych od dwóch bardzo dużych graczy (Google i Facebook), a estymowanie ich może być (i pewnie jest) obarczone dużym błędem. Efektem tego są dane o spadającej reklamie behawioralnej i performance.
odpowiedź
User
Kasa
a ja na reklamie zarabiam http://www.myadvertisingpays.com/ref.asp?spon=47363
odpowiedź