13 mld zł na reklamę telewizyjną w I półroczu, TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym półroczu br. były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
Dołącz do dyskusji: 13 mld zł na reklamę telewizyjną w I półroczu, TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
I ma swoje odwieczne seriale.
Jest więc mniejsze ryzyko ujemnego skojarzenia marki, jej "ubrudzenia" doraźnym sporem.
Nadto rozkład populacyjny widzów TVP1 wygląda źle. Tak się zadziało, że reprezentacja grupy 16-49, a nawet 16-59 jest, oględnie ujmując, nie najwyższa. Co gorsza ci młodzi, którzy tam są, często są widzami naziemnej cyfrowej. Co oznacza, że statystyczna siła nabywcza widza nie jest najwyższa.