SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

9 agencji chce realizować dla PKP PLK kampanię "Bezpieczny przejazd"

W przetargu spółki PKP PLK na realizację kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd" wpłynęło 9 ofert. Złożyły je m.in. agencje Partner of Promotion, DSK, Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd, Media Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: 9 agencji chce realizować dla PKP PLK kampanię "Bezpieczny przejazd"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
albinos
Gdzie spółki państwowe, tam zawsze te same "twarze" w przetargach... Tym razem jeszcze brakuje nam:......... można uzupełnić ;)
odpowiedź